Maicroft, może tak być. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś ma problemy z paliwem z dobrej stacji.
Zamarznięte paliwo cdn ...
Zwiń
X
-
Moja O1 ASV stoi na powietrzu gdzie dzis w nocy było grubo ponizej -20 stopni i odpalił tak po 4 sekundach kręcenia. 4 dni temu zalałem ropy pod sam korek na stacji NESTE i uważam że paliwo mają tam dobre. Pozdrawiam.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez roLLoMoja O1 ASV stoi na powietrzu gdzie dzis w nocy było grubo ponizej -20 stopni i odpalił tak po 4 sekundach kręcenia. 4 dni temu zalałem ropy pod sam korek na stacji NESTE i uważam że paliwo mają tam dobre. Pozdrawiam.
Garaż pod chmurką, paliwo Neste a szkodnik jak palił, tak pali 8)O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
ASV takie sa jezeli w paliwie jest woda gdzies na przewodach łapią trzeba dbac o paliwo jezeli złapie warto sprobowac najpierw odpowietrzyc czyli popuścić wtryski często to wystarcza jezeli oczywiście pompa przepchnie gluta jezeli nie to cieply garaz tylko pozostaje i zmień stacje bo inaczej zawsze bedziesz miał problemy.
Komentarz
-
-
Witam.
Pragnę podzielić się z Wami swoją przygodą kiedy to mi zamarzło paliwo(diezel).
Była niedziela -23C na zewnątrz. 7,30 rano jadę po kobiete. Przejechałem 5km. W drodze powrotnej prędkość 40-50km zdechła. Kręcę i nic. Kilka razy. Nic. Życzliwa dusza podrzuciła mnie na stacje benzynową. Wykorzystałem bańkę po płynie do spryskiwaczy i zalałem 4l diezla i 1l benzynki z serii V.Kilka zakręceń i słyszę że łapie. Kolejny raz i znowu słyszę poczciwy głos radujący moje i serce i ucho. Podjechałem i zalałem 10l. Myślałem, ze będzie ok ale po drodze jeszcze 2 razy zdechła. Dopiero 200ml dynaturatu sprawiło, że następne 120km było bez problemowe. Po powrocie podczepiłem fejs i oto wynik:
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
Component: R4 1,9l EDC 000SGh`n` 2047
Revision: --H09--- Serial number:
Coding: 0000071
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 72EFDEFB143F
1 Fault Found:
005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 76512 km
Time Indication: 0
Date: 2029.14.06
Time: 13:33:15
Freeze Frame:
RPM: 1890 /min
Speed: 67.0 km/h
Load: 43.5 %
Voltage: 14.59 V
Bin. Bits: 11000000
Temperature: 75.6°C
(no units): 0.0
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD
Component: ESP MK60EC1 H35 0106
Revision: 00H35001
Coding: 113B201C09220003880F04E9901F00412800
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 74E3D8E36E2B
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 186
Mileage: 76847 km
Time Indication: 0
Date: 2029.14.15
Time: 00:47:51
Freeze Frame:
Count: 7
Count: 3
Count: 4096
Count: 128
Count: 29440
Count: 0
Count: 0
Count: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J301) Labels: 3C8-907-336.clb
Part No SW: 3T0 820 047 D HW: 3T0 820 047 D
Component: Climatic 120 0101
Revision: 00002001
Coding: 0000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
ASAM Dataset: EV_Climatic A01001
ROD: EV_Climatic_SK35.rod
VCID: 306B14F3DAB3
2 Faults Found:
9477141 - Position Sensor for Air Distribution Flap Motor
B109C 15 [008] - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 159
Mileage: 74917 km
Date: 2028.14.12
Time: 16:14:44
9481748 - High Pressure Sensor
B10AE 14 [008] - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 187
Mileage: 76512 km
Date: 2029.14.06
Time: 13:33:10
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Part No: 1K1 909 144 M
Component: EPS_ZFLS Kl.068 H08 1901
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 356525E725D1
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Mileage: 76830 km
Temperature: -3.0°C
Voltage: 6.70 V
Voltage: 6.50 V
-------------------------------------------------------------------------------
Moje pytanie jest: Czy pada mi bateria? i o co caman z 9477141 - Position Sensor for Air Distribution Flap Motor i 9481748 - High Pressure Sensor?
Komentarz
-
-
Koledzy też posiadam ASV. I przy tych mrozach (poniżej -18) też miałem problem z "zamarzaniem paliwa". Wystarczyło że auto trochę postało w ciepłym garażu i wszystko wracało do normy. Jednak nie dałem za wygraną i problem został rozwiązany. Teraz nawet przy -26 wszystko było OK. Kolego lonerr nie ma szans abyś przepchał w ten sposób paliwo z tego względu że ssak w baku posiada zawór jednokierunkowy. Jeżeli chodzi o dostęp do baku to pod prawym fotelem z tyłu jest otwór technologiczny. Wystarczy odkręcić 3 śruby i już mamy dostęp do zbiornika.
Komentarz
-
-
mangi
dzięki za odp. Sprawdzałem. Filtr był wymieniony ostatnio. Akumulator teraz trzyma ok. I ładowanie też jest przyzwoite. Wydaje mi się że te "kręcenie" kilka razy pod rząd przy mrozie -22 C i poniżej mogło go osłabić. Obawiałem się że może i go uszkodzi. Ale jak teraz sprawdzałem to jest ok. Nie rozumiem tylko tych kodów błędów i nie mogę wszystkich znaleść. Najważniejsze że po "inspekcji" fejsem już ich nie pokazało.
Swoją drogą, ja za zaistniałą sytuację mogę obwiniać sam siebie, ze kupiłem jakieś "siki" na niby dobrej stacji. No bo co by było gdybym napisał na jakiej. ....
Pozdrawiam wszystkich driverów, którzy mieli problem z zamarzniętym paliwem tej zimy...
Komentarz
-
-
Własne przeżycia z ASV dowiodły że winne jest paliwo i tylko one tzn jeżeli w paliwie jest woda beda kłopoty , oczywiście filtry itd musza byc oki to wiadomo . tankujcie na sprawdzonych stacjach testowałem to przez trzy lata w bardzo trudnych warunkach w zimie w okolicach Białegostoku mrozy były w tym czasie po 30 albo i lepiej wiec nie ma mowy o przypadku.
Komentarz
-
Komentarz