Zamarznięte paliwo cdn ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Maicroft, może tak być. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś ma problemy z paliwem z dobrej stacji.

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Co roku jak trzyma -20 to ciezarowki stoja.

      Ice Round Truckerow by poogladali, nalali Glikolu w przewody i moze byc nawet -80
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Bili
        Rider
        • 2010
        • 373
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #28
        Te same problemy mają starsze autobusy z przewodami powietrza. Też pamiętam jak nie raz nie mogli ujechać jak mrozy przyszły.
        Pozdrawiam.
        Michał

        Komentarz

        • roLLo
          L&K
          • 2008
          • 1063
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #29
          Moja O1 ASV stoi na powietrzu gdzie dzis w nocy było grubo ponizej -20 stopni i odpalił tak po 4 sekundach kręcenia. 4 dni temu zalałem ropy pod sam korek na stacji NESTE i uważam że paliwo mają tam dobre. Pozdrawiam.

          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4247
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez roLLo
            Moja O1 ASV stoi na powietrzu gdzie dzis w nocy było grubo ponizej -20 stopni i odpalił tak po 4 sekundach kręcenia. 4 dni temu zalałem ropy pod sam korek na stacji NESTE i uważam że paliwo mają tam dobre. Pozdrawiam.
            I ja się podłączam...
            Garaż pod chmurką, paliwo Neste a szkodnik jak palił, tak pali 8)
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • rafalis222
              Ambiente
              • 2009
              • 160

              #31
              ASV takie sa jezeli w paliwie jest woda gdzies na przewodach łapią trzeba dbac o paliwo jezeli złapie warto sprobowac najpierw odpowietrzyc czyli popuścić wtryski często to wystarcza jezeli oczywiście pompa przepchnie gluta jezeli nie to cieply garaz tylko pozostaje i zmień stacje bo inaczej zawsze bedziesz miał problemy.

              Komentarz

              • anthrax
                Ambiente
                • 2009
                • 137
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                Witam.
                Pragnę podzielić się z Wami swoją przygodą kiedy to mi zamarzło paliwo(diezel).

                Była niedziela -23C na zewnątrz. 7,30 rano jadę po kobiete. Przejechałem 5km. W drodze powrotnej prędkość 40-50km zdechła. Kręcę i nic. Kilka razy. Nic. Życzliwa dusza podrzuciła mnie na stacje benzynową. Wykorzystałem bańkę po płynie do spryskiwaczy i zalałem 4l diezla i 1l benzynki z serii V. Kilka zakręceń i słyszę że łapie. Kolejny raz i znowu słyszę poczciwy głos radujący moje i serce i ucho. Podjechałem i zalałem 10l. Myślałem, ze będzie ok ale po drodze jeszcze 2 razy zdechła. Dopiero 200ml dynaturatu sprawiło, że następne 120km było bez problemowe. Po powrocie podczepiłem fejs i oto wynik:

                01-Engine -- Status: Malfunction 0010
                03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
                04-Steering Angle -- Status: OK 0000
                08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
                09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
                10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
                15-Airbags -- Status: OK 0000
                16-Steering wheel -- Status: OK 0000
                17-Instruments -- Status: OK 0000
                19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
                25-Immobilizer -- Status: OK 0000
                42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
                44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
                46-Central Conv. -- Status: OK 0000
                52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
                56-Radio -- Status: Malfunction 0010
                62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
                72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

                Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
                Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
                Component: R4 1,9l EDC 000SGh`n` 2047
                Revision: --H09--- Serial number:
                Coding: 0000071
                Shop #: WSC 31414 790 00001
                VCID: 72EFDEFB143F

                1 Fault Found:
                005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller
                P1641 - 000 - - - Intermittent
                Freeze Frame:
                Fault Status: 00100000
                Fault Priority: 0
                Fault Frequency: 4
                Mileage: 76512 km
                Time Indication: 0
                Date: 2029.14.06
                Time: 13:33:15

                Freeze Frame:
                RPM: 1890 /min
                Speed: 67.0 km/h
                Load: 43.5 %
                Voltage: 14.59 V
                Bin. Bits: 11000000
                Temperature: 75.6°C
                (no units): 0.0

                Readiness: 0 0 0 0 0

                -------------------------------------------------------------------------------
                Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
                Part No SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD
                Component: ESP MK60EC1 H35 0106
                Revision: 00H35001
                Coding: 113B201C09220003880F04E9901F00412800
                Shop #: WSC 31414 790 00001
                VCID: 74E3D8E36E2B

                1 Fault Found:
                00668 - Supply Voltage Terminal 30
                002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
                Freeze Frame:
                Fault Status: 00100010
                Fault Priority: 1
                Fault Frequency: 1
                Reset counter: 186
                Mileage: 76847 km
                Time Indication: 0
                Date: 2029.14.15
                Time: 00:47:51

                Freeze Frame:
                Count: 7
                Count: 3
                Count: 4096
                Count: 128
                Count: 29440
                Count: 0
                Count: 0
                Count: 0


                -------------------------------------------------------------------------------
                Address 08: Auto HVAC (J301) Labels: 3C8-907-336.clb
                Part No SW: 3T0 820 047 D HW: 3T0 820 047 D
                Component: Climatic 120 0101
                Revision: 00002001
                Coding: 0000000000
                Shop #: WSC 00000 000 00000
                ASAM Dataset: EV_Climatic A01001
                ROD: EV_Climatic_SK35.rod
                VCID: 306B14F3DAB3

                2 Faults Found:
                9477141 - Position Sensor for Air Distribution Flap Motor
                B109C 15 [008] - Open or Short to Plus
                Freeze Frame:
                Fault Status: 00000001
                Fault Priority: 2
                Fault Frequency: 1
                Reset counter: 159
                Mileage: 74917 km
                Date: 2028.14.12
                Time: 16:14:44

                9481748 - High Pressure Sensor
                B10AE 14 [008] - Open or Short to Ground
                Freeze Frame:
                Fault Status: 00000001
                Fault Priority: 2
                Fault Frequency: 4
                Reset counter: 187
                Mileage: 76512 km
                Date: 2029.14.06
                Time: 13:33:10


                -------------------------------------------------------------------------------
                Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
                Part No: 1K1 909 144 M
                Component: EPS_ZFLS Kl.068 H08 1901
                Shop #: WSC 31414 790 00001
                VCID: 356525E725D1

                1 Fault Found:
                00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
                002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
                Freeze Frame:
                Mileage: 76830 km
                Temperature: -3.0°C
                Voltage: 6.70 V
                Voltage: 6.50 V


                -------------------------------------------------------------------------------
                Moje pytanie jest: Czy pada mi bateria? i o co caman z 9477141 - Position Sensor for Air Distribution Flap Motor i 9481748 - High Pressure Sensor?

                Komentarz

                • -shadow-
                  Drive
                  • 2009
                  • 93

                  #33
                  Koledzy też posiadam ASV. I przy tych mrozach (poniżej -18) też miałem problem z "zamarzaniem paliwa". Wystarczyło że auto trochę postało w ciepłym garażu i wszystko wracało do normy. Jednak nie dałem za wygraną i problem został rozwiązany. Teraz nawet przy -26 wszystko było OK. Kolego lonerr nie ma szans abyś przepchał w ten sposób paliwo z tego względu że ssak w baku posiada zawór jednokierunkowy. Jeżeli chodzi o dostęp do baku to pod prawym fotelem z tyłu jest otwór technologiczny. Wystarczy odkręcić 3 śruby i już mamy dostęp do zbiornika.

                  Komentarz

                  • mangi
                    Classic
                    • 2008
                    • 10

                    #34
                    Anthrax
                    sprawdź może jak wygląda filtr. bo może po mrozach masz tam materiał na świeczkę.
                    no i sprawdziłbym również aku i jego ładowanie, tak dla pewności bo te błędy niskiego napięcia chyba na to wskazują.

                    Komentarz

                    • anthrax
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 137
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #35
                      mangi
                      dzięki za odp. Sprawdzałem. Filtr był wymieniony ostatnio. Akumulator teraz trzyma ok. I ładowanie też jest przyzwoite. Wydaje mi się że te "kręcenie" kilka razy pod rząd przy mrozie -22 C i poniżej mogło go osłabić. Obawiałem się że może i go uszkodzi. Ale jak teraz sprawdzałem to jest ok. Nie rozumiem tylko tych kodów błędów i nie mogę wszystkich znaleść. Najważniejsze że po "inspekcji" fejsem już ich nie pokazało.
                      Swoją drogą, ja za zaistniałą sytuację mogę obwiniać sam siebie, ze kupiłem jakieś "siki" na niby dobrej stacji. No bo co by było gdybym napisał na jakiej. ....
                      Pozdrawiam wszystkich driverów, którzy mieli problem z zamarzniętym paliwem tej zimy...

                      Komentarz

                      • mangi
                        Classic
                        • 2008
                        • 10

                        #36
                        taka ciekawostka: w firmowym autku wymienialiśmy filtr 3 (TRZY) razy w ciągu tych 3 tygodni mrozu. tankowane na Statoil w tym raz goldem. fotka 3-go filtra w załączeniu :-)
                        (poszła reklamacja do stacji)
                        Załączone pliki

                        Komentarz

                        • rafalis222
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 160

                          #37
                          Własne przeżycia z ASV dowiodły że winne jest paliwo i tylko one tzn jeżeli w paliwie jest woda beda kłopoty , oczywiście filtry itd musza byc oki to wiadomo . tankujcie na sprawdzonych stacjach testowałem to przez trzy lata w bardzo trudnych warunkach w zimie w okolicach Białegostoku mrozy były w tym czasie po 30 albo i lepiej wiec nie ma mowy o przypadku.

                          Komentarz

                          Pracuję...